搜索结果

  1. |城腐败?

    QUOTE(○oo脾猕I @ 2006年09月23日 Saturday, 07:54 PM) !!!嗯嗯.....只要勤力系边度读都一样噶拉.. 1485937 就系蕖# 其实东城都5腐败吖。! 只不过。D人有D中意系东城开火。。! 每个星期5晚下课。。! 我去冰婆度都见到有人开片噶。! 哈哈。。。!得闲去及下蕖# 几刺激噶。。!
  2. 玩梦幻西游的进来!#24

    QUOTE(○oo脾猕I @ 2006年09月26日 Tuesday, 12:03 AM) !!有噶.. 1487395 你傻傻地噶。。。。。! 你话有。。! 又5话俾人知边度卖吖。!
  3. 千奇唔好钟意兄弟妻

    但是。我老爸说过。。。! 朋友妻。不客气。/。!
  4. `有也``

    哈哈。。! 5系吖。! 系果晚琳莉系我屋K度叫我教距点锁帖喔。! 我咪试下?蕖#
  5. `有也``

    傻婆一个..
  6. 点解水东D女仔好像个个都有男友甘噶

    QUOTE(>斌少< @ 2005年03月10日 Thursday, 10:17 AM) 这位靓仔~~~!果然有见地哦. 266482 dhdhdh
  7. 点解水东D女仔好像个个都有男友甘噶

    QUOTE(○oo脾猕I @ 2006年09月21日 Thursday, 10:55 PM) !!!!没就系. ...所以话要小心D好.. 1483868 你惊D女仔会吃佐你吖.?
  8. 千奇唔好钟意兄弟妻

    我都有同感...!
  9. 点解水东D女仔好像个个都有男友甘噶

    QUOTE(MAYMAY @ 2006年09月20日 Wednesday, 10:39 PM) 胡说....不会的,,水东的都是好女孩 1482745 你又知都系好女孩...! 话5定有D女仔外表好厄人噶喔.!
  10. 偷吻的后果...

    简单噶问题...! 只系LZ罗黎复杂化遮..!~
  11. づ今年高1边个系校花.?

    QUOTE(○oo脾猕I @ 2006年09月20日 Wednesday, 11:25 PM) !!!!!系咩吖..沟到又点吖.可以挖噶嘛.. 1482814 呵呵..! 你识5识凤岭点去吖.! 你干脆去挖穹.自己b下去啦.! 人地E家条仔都5知几靓仔..!
  12. 分手之后``我们还能再做朋友吗``

    QUOTE(`芯 @ 2006年09月21日 Thursday, 05:22 PM) 呵呵......巨话紧你林梨哇! 哈哈````` 1483541 距系边襁..!
  13. 点解水东D女仔好像个个都有男友甘噶

    QUOTE(pQV @ 2006年09月18日 Monday, 03:22 AM) 有时话唔定噶...呢D野..唔穸继蚌ψ... 有D枕涨份上... 有D窨扛芯.... 本人都盏ド磉...有乜好介绍!> 1480395 靠感觉...? 你都傻傻地噶..! E家呢袷澜绾孟质蹈晾.! 边5系睇讲钱架..! 如果你有钱..几靓噶女仔都会为佐你噶金钱而b低啦.!
  14. 找男朋友``一定要一起睡吗?

    QUOTE(`芯 @ 2006年09月16日 Saturday, 02:13 PM) ...........老实点了么? 哈哈`` 1478656 不是老实的问题..! 这个也是事实呐..! 我们现在的年龄.找女人来.不是想和她那个那个..还是想什么吖.! 难道.找来和她谈结婚这事吗? 老土了点吧..!
  15. 分手之后``我们还能再做朋友吗``

    QUOTE(恩恩 @ 2006年09月04日 Monday, 02:55 PM) 分手后话做返朋友,都系假咖!有几多可以做到呀!我根本就唔信! 1468244 呢D野5到你5信架.! 其实.分手之后同样可以做朋友遮...! 可能系我够开放D哇....! 分佐之后.做返朋友都好过做陌生人呱..! 我最讨厌D人.分佐之后..!见面时..连招呼都`敢打一.! 扮出一褶限胃裂....! 做返朋友就5同啦.!以后见面都有讲有笑吖嘛.! 你地话系`.!
  16. 又发现东城有个明日之星````!

    有没潘云云噶QQ吖.! 俾我加下吖.!
  17. 偷吻的后果...

    QUOTE(しòぴの @ 2006年09月04日 Monday, 02:31 PM) 楼上... 米理我喇... 死就死喇... 反正距系茂一... 我系电海... 如果我唔出手快D... 好可能就俾人抢先一步喇... 抢到癯跷嵌己美... 至少唔系咩都... 1468224 哈哈..你系咪系度抢老婆吖.....甘紧张..! 其实.俾你嘴嘴都`咩遮....!如果距5中意你噶咪当系友谊之吻.! 如果有意思噶话.咪接受.!
  18. づ今年高1边个系校花.?

    QUOTE(流牙 @ 2006年09月18日 Monday, 03:05 AM) 6班有HI聆ε吖!>!@ 靓女就!!猪扒就多多!!>< 哦!!差D就唔记得有几```笔过大家就唔好多念`` 衩花有主..晓虹6班就算唔错 有几襁砀姨崦..一淤氯舜蛩..!! ....мa.o你章窀叩み..去边锣呢窳细..? 1480393 晓红。。早就有人沟到啦。!
  19. 这届高一6班的进来...

    QUOTE(Asian @ 2006年09月09日 Saturday, 09:58 AM) 正是 1471556 那你叫什么名字吖。!
  20. 好想你~~~东城!!!!

    我觉得.回忆它比拥有它的感觉好多了.!
后退
顶部