搜索结果

  1. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    5系无视频~~~系哩个视频没得到我地队人同意暂时没得公开住`~~5好意思`~~因为里面有地材料系用黎出官方视频用噶`~~!~~~不过我相信都好快得啦`~~~再等等啦~~~如果可以`~~我会第一时间上传`!!!
  2. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    我自己讲左甘多~~~自己都有D5明啦~~~!晕~~~!!! 反正就系俾心机去打波就得啦~~!!
  3. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    其实5应该话学边个`~~我地每个人都系有自己风格~~~打街波系好好体验你既篮球风格既一种运动`~~~正规篮球系一种风格~~~~街波又系一种风格~~~可以将两种5同风格既容成同一种风格~~~~~~~甘先系自己既风格~~~!!!!
  4. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    呵呵~~真人SHOW??好~~!元旦跟HIM既人学左好多野`~~到时候会同你地切磋下??不过我FS玩得唔好~~~到时候请你地多多指教!!!
  5. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    5好意思各位~~视频可能要再等等~~~我会尽快~~希望大家继续支持!!! 元旦后几日就可以啦~~!
  6. 1on1

    广州BXB街球队!

    哎`~~同你讲都晒气~~~!!你去问下距啦~!
  7. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    晕~~依家边仲有钱啊~~~哩排又圣诞又元旦``~依家都穷死啦`~!
  8. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    晕`~~! 翻版我都5会叫你地买啦~~极其实5错`~我都几中意噶~~!!
  9. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    梗系正版啦`~~!大概会便几十至百几不等~!!
  10. 1on1

    在广州的电白人

    至力于推广街头文化`~~~``!!
  11. 1on1

    在广州的电白人

    我系广州街波队既~~~电白人~~~可以如黎挂~~! 今年18岁~~~青春年化~~呵呵`~!
  12. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    无叫哥哥~~或者我5够你大呢??呵呵~~不如你上黎我带你去买啦~~~包平D过你自己黎买~~!AND1些都几好啊~~~有D好型噶~!!
  13. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    前排AND1系广州最底打2折`~~最高7折~~好底买啊~~!
  14. 1on1

    ~~水东篮球等待我回归`~!

    呵呵~~!
  15. 1on1

    广州BXB街球队!

    呵呵~~!小虎OK啦~~!FL几好噶~~!15岁`~!又靓仔~~!HOHO!
  16. 1on1

    ~~水东篮球等待我回归`~!

    小子~~~认识是你的福气~~!!!
  17. 1on1

    广州BXB街球队!

    请问斑竹系边个啊`~!BXB点人我全部识啊~~!5系小虎挂`~!
  18. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    我Q:444597012
  19. 1on1

    ``街波~~我同DMX`~JOHNNY单挑视频!

    我系电白人~!但系我依家系广州读~!呵呵~!切磋好啊~~!可以提高自己`!非常支持`!!T黎我地都系仲意街波既人~~!系啦~!成里水东街波队就要靠你地啦~~呵呵~!如果需要我帮手就开声`~~我做到既一定帮`~~!
  20. 1on1

    组织成立水东街波队!

    非常支持~~!我觉得如果要组队就一定要有高手~~!最好就是去找收集在水东地区玩街球的高手`~!因为一个队就一定要有拿得出来给别人看的东西`~不然是发展不下去的`~!
后退
顶部