QUOTE(恋得更好 @ Dec 5 2004, 03:56 PM)
琴晚睇大会堂癖硌荩觉得好失望啊````
同我想象中差好多好多啊````
不过`水东中学D友都没丢度假``````算唔错拉```
唔知点解东城窠谀刻乇鸲喔粒浚浚浚
D女子都好细癜````我觉得O压力都几大啊`
如果老逗封建D。,睇到表演窕埃实激死
哈哈````哈哈``仲有D时装SHOW 笑挂我````
咩天时呀````仲着得钌````又唔性感`````哈哈`哈哈`笑死````
99920
赔钱吖。。。。。
厄人。。。。。
一D都唔好睇。。。。。
退票。。。赔钱。。。